יום חמישי, 5 ביולי 2012

סקירה על... עפרונות עיניים




כבר כמה זמן בא לי לעשות פוסט על עפרונות לעיניים.
יש עפרונות מכל הסוגים- עמידים יותר-עמידים פחות, רכים יותר-רכים פחות,עם נצנצים-בלי נצנצים, פימנטיים יותר- פיגמנטיים פחות. ועוד לא התחלתי בכלל לדבר צבעים...
היום אני אסקור את העפרונות שאני משתמשת בהם, שימוש יום-יומי.
בורז'ואה, שרכשתי בביוטי סיטי-
 MUA

ביוטיקייר

וסליק מסדרת Eau-La-La



ירוק- 61- Vert dore.   סגול- 59- Violet rose

את העפרונות של בורז'ואה הדואוכרום (אמור לתת אפקט כל כמה צבעים- דואו = 2, תלוי בזוית של האור ככה נראה הצבע) רכשתי בביוטי סיטי בגני התערוכה, רכשתי את הסגול והירוק כי הם הכי משכו אותי באותו רגע ורציתי להתנסות בעפרונות דואוכרום, היה נראה לי רעיון נחמד. קיבלתי במתנה על הרכישה את העיפרון הירוק-חאקי (היה מבצע בביוטי סיטי על רכישה מעל סכום מסויים מקבלים כרטיס גירוד, כשכל כרטיס זוכה).
העפרונות עמידים מאוד לא נוזלים ונשארים במקום גם אחרי 6 שעות, אבל... קשה לטשטש אותם שזו באסה גדולה בשבילי והם גם לא ממש פיגמנטיים. אני משתמשת בעפרונות בעיקר לתיחום תחתון של העין ואני לפעמים מרגישה שלא רואים את הצבע, ובטח שלא את אפקט הדואוכרום ואני צריכה לעבור עליהם עם צלליות סגולה/ירוקה, ואז זה מאבד את כל הקטע של עפרון הדואוכרום.
03- Vert mousse
העפרון השלישי- שקיבלתי במתנה בצבע ירוק חאקי, גם הוא לא מתטשטש בקלות ובגלל שהוא יחסית בהיר לא רואים אותו כלכך עליי (למרות שבסווטץ' הוא נראה די כהה, הוא מתקבל עליי ממש בהיר) והוא נותן מראה מאוד עדין של ירוק בהיר. גם הוא עמיד לכ-6 שעות.
קישור לאתר עם התמונות של מבחר עפרונות הדואוכרום של בורז'ואה.
 *~* סווטצ'ים: 
משמאל לימין- ירוק דואוכרום-61 Vert dore , סגול דואוכרום-59 Violet rose, ירוק חאקי-03 Vert mousse



העפרונות של MUA שברשותי-
אתחיל ביתרונות- האריזה, או יותר נכון הפקק של כל העפרונות, מגיע עם מחדד קטן (אפשר להכנס לקישור ולראות) זה ממש שימושי בעיניי שלא צריך לחפש כל פעם את המחדד והכל מגיע ביחד. יש לרובם פגמנט חזק מאוד (לכחול כהה, תכלת, והכתום) הסגול פחות פיגמנטי מהם, אבל יחסית למחיר... ואפשר לטשטש אותם בקלות רבה.
ויש חסרון אחד, הם לא עמידים בכלל ! וכשאני אומרת בכלל, אני מתכוונת שאחרי דקה שאני שמה אותם הם ישר זזים לכל עבר, חייבים פידור עם צללית מעליהם.
העפרונות עם הגליטר (ירוק והכסוף) לעומתם, לא בעלי פיגמנט חזק במיוחד, נצנצים יחסית גדולים וגם הם חייבים פידור עם צללית.
 *~* סווטצ'ים: 



שחור-01.  תכלת-12.  ירוק- 06.

העפרונות של ביוטיקייר-
השחור- קרמי במיוחד, יחסית למחיר יש לו פגמנט מעולה, מתטשטש בקלות.
הירוק- גם בעל פגמנט חזק, ומתטשטש בקלות, וכך גם התכלת.
מבחינת עמידות, הם לא 'נוזלים' לכל מקום ישר אחרי ההנחה כמו הMUA אבל, אחרי שעה-שעתיים אפשר לראות שהצבע מתחיל לזוז, בגלל זה אני תמיד מפדרת מעליהם.
 *~* סווטצ'ים: 



עליון: סגול כהה- Raisin, ורוד כהה- Venom, ורוד בהיר- Dragon fruit, ירוק- Tonic
ולבסוף- העפרונות המנצחים הם של סליק (חברת דראגסטור בריטית). העפרונות מסדרת- Eau-La-La, החברה מציינת שהם מתאימים לכל מטרה, לעיניים, לשפתיים, לגבות ולכל הגוף, אפשר להשתמש בהם איפה שרק רוצים וזה גימיק נחמד.
רכשתי אותם גם כן בנסיעה שלי ללונדון.
הם ה-עפרונות בשבילי, כשאני רוצה פגמנט חזק, מרקם רך אבל עם עמידות גבוהה.
החסרון היחידי שאני מוצאת בהם- זו האריזה. למה??? למה אי אפשר לעשות עפרון נורמאלי, כזה שמתחדד או אפילו שמצריך חידוד, אין לי בעיה. כל כך קשה להוציא אותם, כל פעם אני צריכה למשוך אותם בעדינות, נזהרת לא לשבור אותם, או חתיכות מהם, וזה ממש מעצבן, במיוחד בבוקר כשאני ממהרת.
רק בגלל החסרון הזה אני לא ממש משתמשת בהם למרות שהם מעולים ממש.
 לא צריך לפדר מעליהם והם מחזיקים מעמד יום שלם.
קישור לאתר של סליק עם כל מבחר עפרונות מסדרת Eau-La-La.
 *~* סווטצ'ים: 
משמאל לימין- ירוק Tonic, ורוד בהיר Dragon fruit, ורוד כהה Venom, סגול כהה Raisin

מקווה שאהבתן, תמשיכו לעקוב ואשמח לשמוע תגובות
שלכן,
אתי :)

10 תגובות:

  1. גם אני קיבלתי במתנה עיפרון חאקי של בורזו'אה והאמת היא שהוא כל כך עדין שממש לא רואים אותו, אולי באיזה שילוב עם צללית הוא יבלוט קצת יותר,אגב קיבלתי גם צללית במתנה, את יודעת להגיד עד כמה הן עמידות?:) בלי שום קשר הפוסט מעולה ואני מאוד מאוד אוהבת עפרונות עיניים, הכי טובים שהתנסיתי בהם היו של ג'ייד ושל קיקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בדרך כלל שאני מפדרת מעליו זה מהצללית אבקה ירוקה של איל מקיאז lemon green, שהיא מבריקה וזה נותן אפקט מאוד יפה.
      לצערי עוד לא ניסיתי את הצלליות שלהם אז אני לא יודעת לגבי העמידות.
      תודה רבה :)

      מחק
  2. העפרונות של סליק עשויים מפורמולה שיש להרבה חברות היום: עפרונות מטאליים של בורז'ואה, עפרונות מטאליים של שיק (בשליש מחיר אותה איכות), גם לקרליין יש בגרסה לא מטאלית, וראיתי שגם לג'ייד. אלו עפרונות מהזן החדש שהם מאד עמידים, ולכולם יש את אותו "קצה".
    בקיצור, יש לך מבחר עצום, במחירים של 20 ש"ח העיפרון אצל שיק וקרליין וקצת יותר אצל בורז'ואה.
    ובניגוד לסליק שומדבר מהם לא נשבר לי וכו'.
    מקווה שעזרתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. עזרת :)
      תמיד חשבתי שלחברות ישראליות- קרליין וג'ייד המוצרי איפור שלהם פחות טובים, למרות שאני יודעת שזו הכללה מאוד גסה לעשות... לכן נמנעתי מלרכוש דברים שלהם. אבל אני אנסה, שווה לבדוק :)

      מחק
  3. אני לא חובבת עפרונות באופן כללי. הייתי חובבת בעבר, אבל אחרי ניתוח עיניים גיליתי שאני רגילה לכל מה שהיה לי בבית בערך.. אז החלטתי לותר עליהם, גם ככה אפשר לשים רק צללית במקומם..
    אין משהו שאני שונאת יותר מאיפור שזז, ולא משנה לי מי הגורם שגרם לתזוזה, הוא יצא מהבית שלי. אני מאוד מקפידה בעניין הזה. מה שיצאתי איתו מהבית צריך להיות מה שאניחוזרת איתו הביתה (טוב, מלבד שפתון :))
    העפרון היחיד שיש לי בבית, קיבלתי במתנה מחברה והוא של בורזו'אה מהסידרה העמידה במים,. הגוון טורקיז מעלף! עמיד בטירוף ומאוד נוח לשימוש. ממליצה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאת ממש צודקת! אני עדיין ממשיכה להתעקש ולנסות ולמצוא פתרונות.
      עפרונות זה חלק משיגרת האיפור שלי, אז יוצא שאני מנסה די הרבה.
      קשה לי עם מוצרים עמידים במים, כי להוריד אותם אח"כ זה סיפור, אז אם אני לא צריכה את זה לאירוע אני כמעט ולא משתמשת במוצרים עמידים במים. אבל תודה על ההמלצה :)

      מחק
  4. רוב עפרונות העיניים מחזיקים עלי בקושי שעה, היחידים שעוד איכשהו מצליחים לעמוד במשימה בכבוד הם העפרונות המכניים של קרליין.
    באופן מפתיע עם כל הבעייתיות שלי אני חולה על עפרונות עיניים ויש לי מגוון של גוונים שדיי זנחתי לאחרונה.

    העפרונות של MUA הכי עשו לי את זה, מבאס שהם לא עמידים :/

    השבמחק
    תשובות
    1. עם כל ההמלצות על קרליין, נראה לי שאני אתן להם צ'אנס.
      באמת קצת באסה על העפרונות של MUA, אבל כמו לכל חברה, יש לה את המוצרים שהיא פחות חזקה בהם..
      :)

      מחק
  5. איך באת לי טוב עם הפוסט הזה, אני מאוהבת בעפרונות עיניים!
    אני בדיוק שוקלת הזמנה של עפרונות ה24\7 של UD, מצאתי מוכר באיביי שמוכר את העפרונות המוקטנים יותר במחיר סבבה לגמרי, גם ככה בחיים לא סיימתי עיפרון בגודל מלא, אז עיפרון מוקטן זה בול.

    העפרונות של סליק נראים מעולה! כמה הם עלו?
    בכלל יש לך אוסף יפה ומכובד, אהבתי!


    צונית

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :)
      עוד לא יצא לי לנסות את העפרונות 24/7 של ud, אבל יש עליהם ביקורות טובות ברשת.
      העפרונות של סליק עלו 4 פאונד, בערך 36 ש"ח (כמו שמצוין באתר שלהם) קניתי אותם כשהייתי בלונדון, לא אונליין.

      ותודה רבה :)

      מחק

:)