יום רביעי, 6 ביוני 2012

היי!!!
אז סוף סוף גם אני החלטתי לפתוח בלוג :)
אז קצת על עצמי-
אני מאפרת מקצועית (מבית ירין שחף)
בת 26.
האהבה שלי לאיפור התחילה לפני המון זמן והחלטתי להפוך את זה למקצועי יותר כשלקחתי את ההחלטה ללמוד איפור ולעסוק במה שאני הכי אוהבת.
הבלוג יעסוק בעיקר בסקירות מוצרים וחוות דעתי האישית על כל מיני מוצרים מתחום האיפור והקוסמטיקה.

אז שנתחיל...
החלטתי לסקור את המייקאפים של בורז'ואה שאני משתמשת בהם באופן יומיומי-

הימני הוא ההלת'י מיקס סרום והשמאלי הוא 123 פרפקט (שכרגע אין אותו בארץ)
רכשתי את שניהם בנסיעה שלי ללונדון לפני חודשיים ומאז אני לא עוזבת אותם.

על ההלת'י מיקס סרום דובר רבות ברשת.
בשבילי הוא מאוד שימושי ליום-יום בבקרים, הוא מאוד קל ונותן כיסוי נמוך עד בינוני.
הריח שלו מאוד נעים, פירותי קליל ורענן.

השני הוא 123 פרפקט-
על האריזה כתוב שהוא מכיל 3 מתקני גוון
1-פיגמנט צהוב
2- פיגמנט סגול
3- פיגמנט ירוק
בעל SPF 10
ועמיד עד ל-16 שעות.
בפועל, אני לא הבחנתי בכך שהוא מתקן גוונים, הוא בעל כיסוי בינוני ואפשר להגיע איתו לכיסוי גבוה.
את העמידות ל16 שעות, לצערי לא יצא לי לבחון מכיוון שאני משתמשת בו בעיקר בערב.

באופן כללי, העמידות של שניהם בין 6-8 שעות, תלוי בסוג עור.
אני מאוד אוהבת אותם ומשתמשת בהם הרבה בזמן האחרון.

זהו,
אז זוהי הסקירה הראשונה שלי :)
אני מקווה שנהניתן ושתמשיכו לעקוב.

***כל הערות והארות יתקבלו בברכה***






10 תגובות:

  1. בהצלחה עם הבלוג החדש :-)
    גם אני מתה על המייקאפ של בורז'ואה, healthy mix serum ובכללי אני אוהבת את החברה, למרות שהיו לי כמה נפילות איתה. המייקאפ הזה כל כך טוב לי, שאני מוכנה להעלים עין מהנפילות שלה ולהמשיך לנסות מוצרים נוספים שלה... אם יש לך המלצות/השמצות נוספות על מוצרי החברה, אשמח אם תכתבי פוסט על זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי התאהבתי במותג הצרפתי הזה ויש לי עוד כמה דברים שלו.. אכתוב עליהם בפוסטים הבאים

      מחק
  2. בהלתי מיקס הייתי שמחה להשתמש כי כולן שרות עליו הלל, אך אני זקוקה לכיוסי גבוה. 123 נשמע מסקרן. אני משתמשת בפלאור פרפקשן ומאוד מאוד מרוצה, הן מהאריזה עם הלחצן, הן מהמראה והכיוסי והן מהעמידות - השאלה היא איך הוא יעבור את הקיץ.
    ברוכה הבאה, בהצלחה עם הבלוג, השכילי אותנו מלימודייך!

    השבמחק
  3. אי ממש אוהבת את בורג'ואה ובעיקר את ההלתי מיקס והלתי מיקס סרום. ציפיתי להשקה של 123 בארץ וכמו שכתבתי בפייסבוק, לפחות חסכת לי הוצאה מיותרת. (:

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הוא לא שונה בהרבה מההלת'י מיקס. בעצם הם מאוד דומים

      מחק
  4. קודם כל - עיצוב הרבה יותר טוב וקל ונעים לקרוא עכשיו :)
    עשית לי חשק לקונסילר של בורז'ואה , בהחלט אשקול לרכוש כשהנוכחי שלי יגמר!

    ושיפור אחרון - תבטלי בבקשה את הרובוט בתגובות :)

    השבמחק
  5. אני שמחה לשמוע שהעיצוב נוח יותר :)
    הרובוט בתגובות..? נראה לי שסידרתי את זה, אם לא אני אשמח לדעת מה זה (פרצוף מבוייש)

    השבמחק
  6. ברוכה הבאה לעולם הבלוגים :)
    ניסיתי ממש בקטנה את הסרום והוא נתן כיסוי קל מידי עבורי. לאחר מכן ניסיתי את ההלת'י מיקס ואפילו רכשתי בקבוק שלם שלו. בסופו של דבר, אני לא מאוד אוהבת אותו. הוא לא מצליח להתקבע עלי כמו שצריך. למרות שכשאני שמה אותו הוא נראה טוב, אני לא אוהבת איך שהוא נראה אחרי כמה שעות.. נותן לעור שלי מראה שאני לא אוהבת..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)

      הסרום נותן כיסי קל, ואני אוהבת אותו לבקרים חמים במיוחד (שלא חסרים פה כאלה עכשיו...) כשאני מרגישה שלא בא לי לשים עליי מייקאפ עם כיסוי גבוה יותר.
      ודווקא אני אהבתי את הלת'י מיקס, למרות שזה כמובן מאוד אינדיבידואלי שמה שטוב אצל אחת לא בטוח יהיה טוב לאחרת. בכלל בכל מה שקשור לאיפור, הכי חשוב למצוא מה טוב לך ומה שעובד אצלך :)

      מחק

:)