יום רביעי, 6 ביוני 2012

קונסילרים

אני אפתח בזה שאני מקווה שהצבע החדש של הבלוג טוב יותר מהאדום הקודם ופחות "מכאיב" בעיניים.

הנושא היום- קונסילרים.
של המותג הצרפתי שאני הכי אוהבת,בורז'ואה, הלת'י מיקס
ושל COLLECTION 2000 הבריטית, Lasting Perfection.
מכיוון שאני חולת קונסילרים ויש לי באמת מלא, החלטתי הפעם להתמקד בהם.

 בורז'ואה- מימין 52 כהה יותר ו-51 הכי בהיר
Collection 2000- מימין גוון 2 (light) השמאלי- גוון 1 (fair) הכי בהיר



אני חייבת לציין שהיו לי הרבה ציפיות מ- Collection 2000 ואחרי שרכשתי את שני הקונסילרים שלהם ואת השניים של בורז'ואה, לגמרי העדפתי את בורז'ואה כי
הCollection 2000 היה נראה לי שלא שורד את כל היום, ועוד יותר גרוע- נהייה קייקי.

הימני כהה יותר -2- lighr
השמאלי הכי בהיר  -1- fair
אבל ! ! !
אני לא יודעת איך ולמה (כנראה שבאותה תקופה העור שלי לא היה במצב טוב כל כך או משהו כזה) בזמן האחרון אני מושיטה את ידי בעיקר אליהם. במיוחד בבוקר כשאני ממהרת.
קל למרוח אותם הודות לאריזה הנוחה שלהם, לא יודעת למה כשאני ממהרת (וזה בד"כ בבוקר...) אין לי כוח להתעסק עם הטיובה של בורז'ואה והם נותנים לי פתרון מהיר וקל, והעמידות שלהם עליי השתפרה מאוד והם מחזיקים עלי מעמד יום שלם והכי חשוב נראים נהדר.

ימין- 52 שמאל- 51
הקונסילרים של בורז'ואה מאוד טובים.
יש להם מרקם קל, הם נספגים די מהר ועושים את העבודה והכי חשוב שורדים לאורך כל היום, גם בזמנים שהעור שלי לא במצב האופטימילי שלו... וזה ממש חשוב.

אני בדרך כלל קונה שני גוונים.
אחד כהה יותר, להסתיר את הכהויות מתחת לעיניים והשני בהיר יותר (או בגוון המייקאפ, אני פשוט מאוד בהירה)  כי אני אוהבת לפעמים לעלות עם הקונסילר מהאף עד לסוף הגבה ואז אני משלבת בין שני הגוונים ומתקבלת מעין הארה טבעית כזו וזה נותן לי מראה מואר בפנים ולא רק מתחת לעיניים.

אני רק חייבת לציין שאם משתמשים בגוון בהיר יותר מהקונסילר להארות, מאוד חשוב לערבב ו"לעבד" את הקונסילר לתוך המייקאפ, שלא יהיו מעברים חדים מדי של בהיר מהקונסילר וכהה מהמייקאפ, כי זה לא נראה טוב בכלל!!!

והכי חשוב- קונסילר בהיר לא מנטרל כהויות מתחת לעיניים, להפך הוא רק מדגיש אותן וגורם להן להראות אפרוריות. 
אז... אם רוצים להסתיר כהויות יש להשתמש בצבעים נגדיים-
אם הכהות היא בגוון כחול- נשתמש בקונסילר שיהיה בגוון כתום.
אם הכהות היא בגוון סגול- נשתמש בקונסילר בגוון צהוב.
כהות אפרפרה- יהיה אפשר להשתמש בקונסילר בגוון מעט ורדרד.

אני מקווה שאהבתן ושתמשיכו לעקוב.

שלכן,
אתי.

***אשמח לקבל הערות / הארות / ביקורות (הצבעים עכשיו טובים יותר?) וכל מה שתרצו :)



14 תגובות:

  1. את הקונסילר של קולקשן אני מחפשת זמן מה ברשת, כמעט ואין, עכשיו החזרת לי את החשק אליו.

    על הקונסילר של בורז'ואה אני ממליצה בכל פה - כפי שכתבת, כהה יותר לכהויות מתחת לעיין וזהה לגוון המ.אפ לעור. להארות אני משתמשת בטוש של לוריאל לומי מג'יק - פייט לטוש אקלה של YSL במחיר עממי.

    השבמחק
  2. הטוש!! שכחתי שיש לי גם כזה שקניתי של בורז'ואה!
    האמת שאני לא מתה על האפליקטורים של הטושים האלה,בגלל זה אני גם לא הכי משתמשת. משהו בהם לא מסתדר לי ואני כבר מעדיפה להשתמש בקונסילר בגוון בהיר.
    עוד משהו לפוסט הבא ;)
    וכן הקולקשן טובים, שווה להמשיך לחפש אחריהם

    השבמחק
  3. הקונסילרים של קולקשן 2000 הם מהטובים שיצא לי לנסות אי פעם.
    לא נכנסים לחריצים, עמידים לכל היום ועם כיסוי מרשים.
    לי יש את מס' 3+2 והמלצתי עליהם בזמנו בחום.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, האמת שאני מצטערת שלא קניתי גם את מס' 3, שווה שיהיה בתיק.
      next time

      מחק
  4. צבע הרקע עכשיו הרבה יותר טוב, גם הגופן ששינית משחור ללבן מקל על הקריאה.
    לגבי הקונסילרים, כבר מזמן אני שוקלת לקנות את הקונסילר של בורז'ואה, אבל בנתיים מסתדרת עם הקונסילר הנוזלי של וואו, אז כשיסתיים בהחלט ארכוש.
    לגבי הכהויות, שכחת לציין כהות חומה מתחת לעיניים (שבמקרה שלה קורקטור/קונסילר בגוון ורדרד יעזור).

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת באמת שכחתי לציין על כהות חומה.
      שמעתי על הקונסילרים של וואו שהם גם טובים, אבל לא יצא לי לנסות אותם עדיין.
      שמחה לשמוע שעכשיו טוב יותר ונוח לקרוא אחרי ששיניתי. תודה :)

      מחק
  5. עשית לי חשק לנסות. איזה סוג עור יש לך?

    השבמחק
    תשובות
    1. עור רגיל שלפעמים נהייה קצת שמנוני באיזור הT.. שווה לנסות, במיוחד בכל המבצעים שיש עכשיו

      מחק
  6. יש לי את הקונסילר של בורז'ואה והוא ממש סבבה על הפנים, אבל מתחת לעיניים הוא קצת נכנס לקמטוטים אז הפסקתי להשתמש בו... משום מה היחיד שיושב יפה עלי זה ה-Studio Finish של מאק שאמור להיות "כבד" :)

    השבמחק
    תשובות
    1. העיקר שיש משהו שעובד לך טוב. זה הכי חשוב :)

      מחק
  7. היי,
    הפוסט היה לי שימושי.
    איפה רכשת את הקונסילרים? אפשר לינק?

    השבמחק
  8. אני מאוד שמחה לשמוע שהפוסט היה לך שימושי,
    את הקונסילרים של COLLECTION 2000 רכשתי בלונדון וגם את בורז'ואה.
    לצערי את קולקשיין 2000 לא מוכרים בארץ ומאוד קשה להשיג ברשת, אבל את בורז'ואה יש בסופר פארם/ משביר ויש עליהם עכשיו גם מבצעים אז שווה ללכת לבדוק

    השבמחק
  9. גם ברשותי יש את קולקשן 2000 אני גם די מחבבת אותו. לפני זה השתמשתי במויסטרקאבר של מאק ואני חושבת ששל מאק קצת יותר נוזלי (הכוונה קצת פחות סמיך) ונוח לשימוש
    לא ניסיתי את בורז'ואה, אנסה אותו לכשיגמר לי הקונסילר.
    באמת תהיתי מה לנסות הפעם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הקונסילר של בורז'ואה מוצלח ביותר ומומלץ.
      שווה לנסות :)

      מחק

:)