יום שבת, 9 במרץ 2013

iHerb- Physician's Formula eyeliner

את האיילנר של פיזישנס פורמולה רכשתי באתר iHerb. (אם זו פעם ראשונה שלכם באתר, אתן יכולות להשתמש בקוד- ODU414, וזה יקנה לכן הנחה אוטומטית)
Physician's Formula, Inc., Eye Booster, 2-in-1 Lash Boosting Eyeliner + Serum, Ultra Black, .016 fl oz (0.5 ml)

קישור לפוסט עם כל המוצרים שקיבלתי באותה הזמנה תמצאו -פה-

Physician's Formula- eye booster
כמה דיברו עליו, כמה היללו ושיבחו את האיילנר הזה, שחוץ מלעשות לי נעים בגב הוא עושה הכל.
לפי מה שמצוין על האריזה הוא סופר שחור, גם סרום, גם מאריך את הריסים, גם עמיד ל24 שעות (לא באמת ציפיתן שאני אנסה אותו עליי 24 שעות רצוף, נכון?), וגם נותן לריסים מראה זוהר, דרמטי ומודגש.
המממ.. אה, והוא מגיע גם בגרסה חומה. (-קישור-)

טוב, אז בד"כ אני לא כזו נאיבית ולא מאמינה לכל מה שכתוב על אריזות של מוצרים (לאו דווקא רק באיפור וטיפוח), אבל היה, ועדיין יש, סביב האיליינר הזה סוג של "הייפ". מלא יוטיובריות ובלוגריות משתמשות בו בסרטונים ומשבחות אותו כאילו הוא האיילנר האולטימטיבי, אז ב-ר-ו-ר שהייתי חייבת לנסות ולבדוק על מה על המהומה.
והנה דעתי עליו-
רציתי לאהוב אותו, באמת. ניסיתי, נתתי לו הזמנויות כי באמת רציתי גם להתלהב ממנו ולגלות איליינר טוש שלא נמרח עליי (ועל העיניים הדומעות שלי).
אך לצערי, את המבחן הקריטי הזה הוא לא צלח.
מה שקרה זה כזה דבר, איפרתי את העיניים עם צלליות, טשטושים והכל ואיך שהנחתי אותו בפינה הפנימית של העין (באזור שקרוב לאף), ושניה אחרי זה דמעתי מעט.. הכל נהרס. כל הצלליות, המעברים והטשטושים. איזה מעצבן זה. אבל לא ויתרתי, תיקנתי וניסיתי שוב, וגיליתי את אותה תוצאה. האיליינר נכנס לקפל ויצר מעין צל/כתם שחור ולא מחמיא.
ניסיתי עוד כמה פעמים, ושוב דבר לא השתנה, מה לעשות שהעיניים שלי דומעות...
מה שכן, אני חייבת לציין לטובתו (!!!) שמי שאין את בעיית העיניים הדומעות/רגישות, תתאהב בו לגמרי, אני בטוחה בכך. הקצה שלו מחודד ממש וזה נותן שליטה מדוייקת מאוד.

Physician's Formula- eye booster
אחרי שהוא מתייבש הוא עמיד-עמיד לחלוטין (הסרה שלו תעשה רק ע"י מסיר איפור, אם לא, חבל להתאמץ ולשפשף את העיניים, זה עושה קמטים).
לצערי, לא נתתי לו את הצ'אנס לבדוק אם הוא אכן מאריך את הריסים, כי אני לא משתמשת בו כל יום, ואין סיכוי שאני אשתמש בו כל יום, כי יש לי אופציות טובות הרבה יותר ממנו (כל איליינר ג'ל).
בכל מקרה, שמעתי הרבה דברים טובים עליו, אבל אצלי הוא לא עבד.
למי שרוצה להזמין ולנסות אותו שתלחץ על הקישור -הזה-
לכלל מוצרי פיזישנס פורמולה בiHerb, לחצי -כאן-
ולכל הפוסטים והסקירות שלי על מוצרי פיזישנס פורמולה -היילטרים-   -סומק לבבות, ברונזר, ופודרה מתקנת-
* אל תשכחו שאם זו פעם ראשונה שלכם באתר, אתן יכולות להשתמש בקוד- ODU414, וזה יקנה לכן הנחה אוטומטית.

מקווה שאהבתן,
אם תרצו להמשיך להיות מעודכנות, אשמח ללייק בגאדג'ט מצד ימין למעלה, והרשמו כעוקבות לבלוג :)
שלכן,
אתי :) 

6 תגובות:

  1. אוי, נשמע מוצר ממש ממש מבאס :/ אני לא מנסה כבר אייליינרים נוזליים כי אני בהחלט דומעת.. ולא מעט..
    טטי היו-טיוברית עשתה לאחרונה סקירה על המוצרים שלהם, האמת לא הצלחתי לצפות בסרטון במלואו כי כל פעם משהו אחר הפריע לי.. זה עוד יגיע.. אני באיחור לא רק בבלוגים,גם ביוטיוב...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני כבר התייאשתי מאיילנרים נוזליים, אבל רציתי ממש לנסות אותו בכל מקרה, חשבתי אולי איתו זה יהיה אחרת :)

      מחק
  2. אני דווקא ממש אוהבת אייליינרים נוזליים, (ממליצה במיוחד על העמיד של MUA), אבל אני בעצם אוהבת אייליינרים בכל צורה :) בזמן האחרון אני ממש מתחברת לטושים, שסלדתי מהם תקופה ארוכה, וחיפשתי הרבה זמן אחד עמיד וטוב. יש לי כמה ממש לא עמידים, והם סתם מבאסים. אז זה ממש היה על הכוונת שלי... אין לי בעיית דמעות, אז אם את אומרת שהוא עמיד- אולי בכל זאת כדאי לי לנסות!

    השבמחק
  3. Loνe, love eco-friеnԁly ѕmoke!
    !!! Best ecigarettes оn the maгket. One dгаwbaсκ, and tо me it's serious, it enough time it takes to obtain my auto refill. I might pay the extra cash to get it faster, but was told it isn't an οption.

    I ωіll wait from 10 to22 nightѕ fоr my buy viа DHL /UЅPS.
    Unsatiѕfаctorу to mаke conѕumeгs on autoгefill tо hοld back that long.
    We are you dеvoted cuѕtomers!


    Αlso visit mу webѕite; green smoke retailers

    השבמחק
  4. The belt could be worn wherever so you can get a
    excellent perform out taking a cat nap or washing house.


    Also visit my page - Topcargarage.Com

    השבמחק
  5. Hі there! I understand thіs is sort of οff-topiс hοωever I needеd to ask.
    Does managing a ωell-еstablished blog like yours require а massive amοunt work?

    I'm brand new to operating a blog but I do write in my journal everyday. I'd like to stагt a blοg ѕo I ωill be аble to sharе my personal eхpеrienсe аnd vіеws onlіne.

    Please let me know іf you have anу iԁeas оr tips
    for neω аsρіring blog owners.

    Appreсiate it!

    Feel free tо viѕit my blog how to get bigger boobs naturally

    השבמחק

:)