יום שני, 13 באוגוסט 2012

Physician's Formula

טוב, אז הסקירה הראשונה של חלק מהמוצרים אני אקדיש למותג Physician's Formula.
את המוצרים רכשתי מהאתר iHerb. (אם זו פעם ראשונה שלכם באתר, אתם יכולים להשתמש בקוד- ODU414, יקנה לכם הנחה של 5 דולר). האתר מלא בכל מיני מוצרים. סקירה קצרה על האתר, ועל חלק מהמוצרים שרכשתי נמצא פה.

אתחיל בברונזר-
Physician's Formula, Inc., Shimmer Strips, Sunset Strip Bronzer,
Physician's Formula, Inc., Shimmer Strips, Sunset Strip Bronzer,

כמו שאפשר לראות הוא מאוד שימרי. על האריזה רשום שהוא יכול לשמש גם כצלליות כברונזר וכסומק.
האמת שממש לא חשבתי שהפיגמנט יהיה טוב וחזק מספיק כדי לשמש אותי לעיניים, בתור צללית. אבל ניסיתי, וואלה.. הצליח וגם החזיק מעמד (כמובן שהשתמשתי בפריימר לפני) שזה הפתיע אותי לטובה.
עשיתי איפור עיניים הכי פשוט, השתמשתי בגוון הבהיר ביותר (העליון) בפינה הפנימית של העין, שילוב של הגוון השני והשלישי באמצע ובפינה החיצונית השתמשתי בשני הגוונים הכהים, וקיבלתי איפור טבעי מהמם.
אחר כך, השתמשתי בו גם להצללות של עצם הלחי בתור ברונזר.
מאוד שימושי למי שאוהבת כמה מוצרים במוצר אחד, או לטיולים כשלא רוצים לקחת ולארוז יותר מדי מוצרי איפור, זה פתרון מושלם לדעתי.
-המחיר שלו 12.43 דולר (בערך 49 ש"ח), אפשר למצוא אותו בגוון כהה יותר- פה.
והנה הסווטצ' שלו --> 






המוצר השני שלהם היא פודרת המוזאיקה-
Physician's Formula, Inc., Powder Palette, Multi-Colored Face Enhancer, 1440 Highlighter

הצבעוניות שלה באה כשכל צבע אמור לתקן גוון ולנטרל כתמים בעור כשהירוק מנטרל אדמומיות, הצהוב מנטרל צבעים סגולים וכחולים והסגול מנטרל צהבהבות ואפרוריות.
בתכלס- עליי זה לא עבד ולא נטרל שום דבר, כשהעברתי את המברשת על הפודרה וכשהעברתי אצבע בנסיון לעשות סווטצ', התקבל גוון לבן, כמו פודרה רגילה.
אבל אני חייבת להגיד שזה אחלה זריקה צבע מעניינת לכל החלק במגירה של הפודרות שלי, יותר מזה - כלום.
-המחיר שלה באתר 13.39 דולר (בערך 53 ש"ח), והנה הקישור.
ממש לא חובה מבחינתי, אבל הייתי חייבת לנסות לראות אם זה עובד.
* מה שכן, יש לעופרה בדיוק את אותה פודרה, כשהמחיר שלה באתר של עופרה הוא- 238 ש"ח (!!!!!)

ועכשיו, שמרתי את כל הלבביות לסוף-
Physician's Formula, Inc., Happy Booster, Glow & Mood Boosting Blush, 7324 Natural

הסומק המתוקי הזה, עם הלבבות היפים האלה, פשוט לא יכולתי לעמוד בפניו.
יש באתר כמה גוונים שאפשר לבחור (ויש גם ברונזר עם לבבות), אני בחרתי את הכי בהיר כי לא רציתי ורוד כהה ממש כי זה פשוט לא יפה עליי.
באתר הוא נראה ממש בהיר וככה זה נראה במציאות.
אז אם אתן רוצות לקנות את הגוונים הכהים יותר, קחו את זה בחשבון.
אין לי יותר מדי מה להגיד עליו, הוא מעט שימרי, אבל לא מנצנץ ממש, הגוון שמתקבל ממש יפה על העור והעיצוב שלו מהמם (שזה גם חשוב) והוא משתלב טוב עם הצבעוניות של הקיץ.
-המחיר שלו באתר 11.47 דולר (בערך 45 ש"ח). והנה הקישור.
והסווטצ'--> 
Physician's Formula, Inc., Happy Booster, Glow & Mood Boosting Blush, 7324 Natural

יש ל-Physician's Formula מוצרים שהעיצוב שלהם קורץ ומפתה, וזה חלק מהכיף לרכוש כאלה מוצרים שירעננו קצת את מגירת האיפור, ויש להם גם מוצרי איפור מינרליים (שעוד לא יצא לי לנסות אז אני לא יודעת איך הם).
אם אתן אוהבות ובא לכן להתחדש קצת במוצרים של המותג, אתן מוזמנות להכנס ולראות את כל המוצרים שלהם שנמכרים באתר iHerb.
אני יודעת שמוכרים אותם גם באיביי, לא ניסיתי לקנות משם, אבל כמובן שאם מחליטים לרכוש משם את המוצרים, אז כמובן חשוב לשים לב שהמוכר הוא אמין, עם דירוג גבוה. כמו בכל רכישה באיביי..

מקווה שאהבתן, שתפו אותי בחוויות מהמוצרים, אם יצא לכם להתנסות בעוד דברים שלהם אני אשמח לשמוע.
שלכן :)
אתי

4 תגובות:

  1. נחמד הקטע שהברונזר יכול להיות כזה "מולטי פונקציונלי" :)
    אישית, פחו מדבר אלי.
    אני לא חובבת גדולה של ברונזרים (בגלל זה יש לי רק אחד)
    וצלליות נורא קשה לי עם חומות למרות שיום יבוא ויהיו לי יותר כאלה (מ 2 חחח ביניהן חומה אמיתית של קלוין קליין והסטין טאופ)

    אם המשלוח היה חינם מ iHerb לא הייתי מתנגדת לפודרה בעלת תג מחיר כזה.
    כרגע אני משתמשת באופן קבוע בזו של פופה שאני קונה ב 1+1 בסופר פארם. יוצא משהו כמו 80 ש"ח.
    השאלה אם באמת היתה מצליחה להחליף את האפויה של פופה שכרגע לא מצאתי אחת שמסוגלת (אולי ה MSF של מאק)

    העיצוב של הסומק מ-ד-ה-י-ם
    לאחרונה אני מעדיפה סומק נוזלי על פני אבקתי, אני גם חושבת שהם גם נראים יותר טבעי וגם מחזיקים יותר.
    לכן לא הייתי רוכשת את המוצר הנוכחי ובכל זאת - כזה יפה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. את האמת שגם אני לא הכי חובבת של מוצרים 3 ב-1, אבל זה כן יכול לתת פתרון לטיולים כשלא רוצים לסחוב יותר מדי פריטי איפור, אז זה יכול להיות שימושי.
      את הפודרה של פופה לא ניסיתי, יש לי מעין סלידה מהמותג הזה, באופן לא מוסבר, לא יודעת למה. בכל מקרה מאק זה מאק זה מאק, אין על המוצרים שלהם :)
      הסומק באמת יפייפיה, ואני מקבלת רק מחמאות והתלהבות כל פעם שאני מוציאה אותו שזה ממש כיף. אני גם משתמשת בסומק קרמי אבל לפעמים בא לי לחזק אותו קצת, אז אני משתמשת בו, כי הוא גם די בהיר יחסית אז זה משתלב יפה
      תודה :)

      מחק
    2. יש לפופה לא מעט מוצרים מומלצים!
      דבר ראשון הפודרה.. חוץ מזה העפרונות שלהם מעולים שאי אפשר להתכחש לזה.
      לא רכשתי אף פעם את הצלליות האפויות שלהם אבל אני יודעת שהן מאוד מומלצות.
      הפריימר הירוק שלהם גם מאוד אהוד למרות שאני חושבת שהוא לא עושה עבורי מעבר להעלאת העמידות (הכוונה הוא לא מכווץ נקבוביות ולא מתמודד עם אדמויות)
      יש לי הרגשה ששכחתי משהו. אבל זה מה שעולה לי בראש ברגע :)

      מחק
    3. פריימר ירוק יש לי את של no.7, שאני לא משתמשת בו כמעט בכלל, כי בשביל זה יש מייקאפים עם כיסוי גבוה.
      קודם אני צריכה לעבור את המחסום שיש לי מול דיילות הפארמים ואז אני אנסה מוצרים שלהם. אני תמיד מתעצלת להגיע מוקדם או מאוחר מדי כשהן כבר לא שם.
      תודה על ההמלצות :)

      מחק

:)