יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

הייתי חייבת Famous

טוב, אז זה יהיה פוסט קצת קצר.. משהו שהייתי חייבת להעלות, כי התמונות באתר שלהם לא הראו בכלל את היופי והצבע האמיתי של המוצרים.
סקירה על כל המוצרים, מחירים והכל אפשר להכנס לקרוא בפוסט הקודם שלי -פה- 
בגלל שפעם שעברה לא הייתה לי את המצלמה שלי, היא הייתה בשלבי גסיסה איטיים ומובטחים... אז הנה סווטצ'ים של כל הגודיס המהממים של המותג Famous שקניתי ב-Superdrug בלונדון--->
המסקרה המנצנצת-

High Impact Lengthening Mascara


הסמקים first date blush- 
(Keira- יצא כתום מדי, אבל הסווטצ' מראה טוב יותר את הגוון האמיתי של הסומק)

למעלה- Penelope מתחתיו- Keira

סווטצ'ים-->
מימין- Penelope והשמאלי- Keira

השימר בריק shining star-
מימין לשמאל- Beyonce Shimmer, Rihanna Shimmer, Lady Shimmer
סווטצ'ים (בהתאמה) -->
מימין לשמאל- זהב- Lady Shimmer. ברונזה- Rihanna Shimmer, ורוד זהב- Beyonce Shimmer
הסקירה המלאה שכתבתי על המוצרים, נמצאת בפוסט הזה...
לאתר של Famous Makeup אפשר להכנס דרך הקישור פה - הזמנה לארץ כמו שרשמתי בפוסט הקודם עולה 7.5 פאונד (בערך 47 ש"ח), אני חושבת שמאוד משתלם כי המוצרים שלהם מוצלחים והאריזות- ממתקים.

מקווה שאהבתן :)
שלכן
אתי


2 תגובות:

  1. המסקרה נראית מגניבה :) אהבתי מאוד את סומק הקיארה למרות שגם השני נראית טוב (אם כי מעט קמחי? או שנדמה מהצילום?)
    שלושת השימרים מקסימים! נראה לי שבורוד אפשר להשתמש גם כסומק.

    השבמחק
    תשובות
    1. המסקרה מעולה, וקשה לי להתלהב מכל מסקרה..
      הסמקים מלאים בפיגמנט, הם לא חמאתיים, אבל גם לא קמחיים משהו בין לבין.
      הברוזנר הורוד אפשר להשתמש גם כסומק וגם הייליטר וגם בזהב אפשר להשתמש כהייליטר :)

      מחק

:)