יום שבת, 2 במרץ 2013

פארן- מסכת פילינג ולחות

I'M BACK
חיפושי דירה (בתל אביב, סיוט שלא נגמר, עד שנגמר סוף סוף), מציאת דירה, מלא מלא אריזות, מעבר דירה, סידורים ועוד קצת סידורים ועוד נקיונות.. אז בגלל זה נעלמתי קצת
אבל עכשיו חזרתי, עם פוסט מרענן (ויש עוד כמה שאני עובדת עליהם כבר במקביל).

קיבלתי מ"פארן קוסמטיקה טבעית ואורגנית"  את המסכה לפנים האורגנית מחלב שעורים וחוחובה.

כמה פרטים יבשים (על מסכה ממש לא יבשה :)-
היא מתאימה לעור פנים רגיל עד יבש לניקוי והזנה של העור.
המסכה מכילה נוסחה טבעית על בסיס חימר אוקינוס עם שמנים צמחיים מזינים ותמציות צמחים.
שימוש נוסף למסכה הזו- היא יכולה לשמש בתור מסכת פילינג שמסירה תאים מתים, שמומלצת פעם בשבוע לשמירה על עור פנים מוזן ונקי.
100% מהרכיבים ממקור טבעי ו- 54% ממקור אורגני. מכילה 75 מ"ל.
לפארן יש על מה להתגאות במוצרים שלה שהם בעלי תקן אקו-סרט, מה שאומר שהמוצרים עומדים בתקן האורגני הבינלאומי - ECOCERT .

ועכשיו... חוות דעתי על המסכה-
קודם כל אין לה ריח חזק, שזה כבר מבחינתי פלוס ענק, שאני לא צריכה להתמודד עם כל מיני ריחות שאני לאו דווקא אוהבת, במיוחד ממוצרים שהרכיבים שלהם טבעיים.
בהנחה ראשונה על הפנים, בכמה דקות הראשונות שהמסכה על הפנים יש מעין הרגשת קרירות עדינה ונעימה.
לפי הוראות השימוש יש להשאיר אותה רבע שעה ולשטוף (אם רוצים אפקט של פילינג, אז אפשר לשטוף בתנועות סיבוביות). היא מאוד עדינה, וגם הגרגירים שבה הם לא קשים ושורטים, אלא נעימים ורכים.
אחרי השטיפה, כבר מהשימוש הראשון, יש הרגשה שעור הפנים רך (ממש רך!) אני שמתי אח"כ קרם לחות על בסיס מים, לא משהו כבד כי לא רציתי להעמיס על העור שלי ורציתי שהרגשת הרכות מהמסכה תמשך לנצח :)
עוד אופציה לשימוש שניסיתי, למי שאין את ה"אקסטרא" 15 דקות ביום למרוח מסיכה, אז דבר ראשון שנכנסים להתקלח, למרוח את המסכה על הפנים ולשטוף אותה מתי כשמסיימים- ככה שאין תירוצים לא להתפנק ולפנק את הפנים.

תוכלו למצוא פוסט קודם שלי על פודרה המאירה של פארן -כאן-
וקישור לאתר החברה- פארן קוסמטיקה טבעית ואורגנית

את מוצרי פארן ניתן להשיג בכמה דרכים-
1. חנות המפעל במצפה רמון ברובע דרכי הבשמים וגם באמצעות הזמנה טלפונית: 08-6539333
2. חנות המותג במרכז המבקרים במצפה רמון
3. מלון בראשית
4. מלון מצפה הימים
5. חנות GREEN PINK בדיזינגוף 286, ת"א
6. בקיבוץ גבעת ברנר
7. אתר BEAUTY-SHOP - הזמנה אינטרנטית
8. אתר makemeup.co.il
9. חנוית קסם הטבע בכרמיאל ובכפר הורדים
ולבקר בדף הפייסבוק שלהם- FARAN
בנוסף, פארן נמכרת גם בחו"ל- גרמניה, צרפת, הונגריה, הונג קונג, יפן ואיסלנד.

מקווה שאהבתן,
ואם תרצו להשאר מעודכנות בפוסטים חדשים, אשמח ללייק בגאדג'ט מימין למעלה :)
שלכן,
אתי.

5 תגובות:

  1. אהבתי, בהחלט. הולכת למרוח מסכת פנים של פארן

    השבמחק
  2. אחלה סקירה, אני עכשיו מנסה את הסרום שלהם ובקרוב אכתוב עליו!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט הם עושים רושם שיש להם מוצרים טובים, אשמח לשמוע חוות דעת על הסרום.. מעניין אותי לדעת :)

      מחק
  3. למצוא דירה בתל אביב זה אכן סיוט. יחי ההבדל הקטן, לקח לי פחות מיממה למצוא דירה כשנאלצתי לעזוב את הקודמת.
    בעצם זה היה הטלפון השני שעשיתי. שעה אחרי השיחה נסעתי לראות את הדירה ויומיים אחרי סגרתי חוזה.
    גם הרבה עניין של מזל. וגם עניין של לדעת להתפשר על מה שאפשר ובדברים אחרים כמובן לא להתפשר.

    המסיכה נשמעת ממש טוב! לאחרונה אני עושה מסיכה בעצמי מ 3 מרכיבים טבעיים - כפית חימר אדום, שתי כפיות הייזל נאט עם מי ורדים (שזה בעצם טונר) ו2 טיפות של שמן אתרי לבנדר ועץ התה. את שלושת המרכיבים הזמנתי מויטה-קוסט.
    אני מערבבתאת כל המרכיבים, מניחה את המסיכה שמתייבשת תוך רבע שעה ואז שוטפת עם מטליתעם מים חמים.

    אין לי כ"כ כוח לקום עכשיו מהספה, אבל ברגע שאעשה את זה, אכין לי משהו לאכול ובזמן שמתבשל אעשה את המסיכה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלעשות מסכה בעצמי, לא משנה כמה קל זה יהיה, אפילו רק עם 2 מרכיבים.. אני עצלנית מדי בשביל זה ומעדיפה לקנות כבר משהו מוכן. אבל בהחלט נשמע שזו אחלה מסכה
      תהני לך :)

      מחק

:)