יום שני, 25 ביוני 2012

המסקרה ואני


הרומן שלי עם מסקרות התחיל לפני שנים רבות, הרבה לפני שהתחלתי לשים מייקאפ, סומק ושפתונים.
אי שם בתיכון, עם איפור מינימלי של עיפרון שחור במעקה העין ו-מסקרה.
אם ישאלו אותי על איזה פריט איפור אני לא מוותרת, התשובה היא מסקרה.
אני לא מסוגלת לצאת מהבית בלעדיה, שלא לדבר איזה שידרוג היא מוסיפה לכל לוק של כל איפור (לא משנה איזה סגנון ובאיזה צבעים).
כשאני הולכת לים אני שמה מסקרה כשאני עושה ספורט, למרות שזה לא קורה הרבה, אני שמה מסקרה- בקיצור נראה לי שהבנתן שאני מתה על המוצר הזה.
כמה שיותר מעבה, מפריד ומאריך יותר טוב. אני לא אוהבת את המסקרות הטבעיות שנותנות מעט צבע ובטח שלא את השקופות. אבל זו אני, ולכן הפוסט יוקדש כולו למסקרות שעכשיו עושות לי - וואו לריסים.

את המסקרות של לוריאל אני מעריצה. כל מסקרה שלהם מבחינתי היא מנצחת וקנייה בטוחה (חוץ מהטלסקופיק שלהן, שלא אהבתי כל כך)
בתחילת הדרך שלי באיפור הייתי משתמשת בלאש-ארכיטקט השחורה. שהיא מצוינת בעיניי וכל פעם הייתי קונה אותה, שומרת לה אמונים, עד שהחלטתי לנסות עוד דברים.

Voluminous Million Lashes- L'Oreal

המסקרה שפתוחה אצלי עכשיו של לוריאל היא  המיליון לאשס בצבע חום, בעלת מברשת סיליקון ישרה.
צריך לעבוד איתה על מנת לקבל ריסים מודגשים, היא לא מפילה את הריסים (בדרך כלל אני שמה 2 שכבות), מפרידה אותם יפה הודות למברשת שלה, ואפשר להשתמש בה בקלות גם בריסים התחתונים.
אה, היא לא חומה. כלומר, היא אמורה להיות חומה, אבל הצבע שמתקבל הוא לא חום כמו שחום צריך להראות. אז מי שמחפשת מסקרה בצבע חום- זו לא המסקרה, פשוט המראה שמתקבל הוא לא בצבע חום.
אבל, המסקרה הזו יכולה להיות טובה לאלו שאוהבות את המראה טבעי יותר, אפשר לא "לעבוד" איתה יותר מדי, ושכבה אחת דקה יחסית תתן את המראה הפחות דרמטי.

Volume Flash Scandaleyes - Rimmel London

המסקרה השניה שאיתי כבר כמעט חודשיים היא הסקנדלאייז הכתומה של חברת רימל לונדון, בצבע שחור.
קודם כל, אי אפשר לפספס את המברשות הענקית שלה. שזה יכול להיות חסרון די גדול למי שאין לה הרבה ריסים או ריסים קצרים ואז כל העפעף נצבע במסקרה. דבר שני, מאוד קשה (עד בלתי אפשרי) להניח אותה על הריסים התחתונים מבלי ללכלך את העור מתחת.
כשהתחלתי להשתמש בה הפורמולה שלה הייתה יותר מדי מיימית, עד כדי כך כשבכל שימוש הייתי מתלכלכת ממנה, והעפעפיים שלי היו נצבעים קצת (לא משהו שקיסם לא יכול לנקות, אבל עדיין מעצבן).
אבל אני חייבת לסיים משהו כשאני פותחת, לא משנה כמה אני לא אוהבת אותו, אלא אם כן יש לי תגובה אלרגית אליו... אני אמשיך להתשמש בו עד שאני יאהב אותו, אתרגל אליו או שהוא יגמר, תלוי מה יגיע קודם.
לכן, המשכתי להשתמש בה, מנקה כל פעם עם קיסם עד, שהפורמולה התחילה להיות קצת פחות דלילה ופחות חומר יצא על המברשת ומאז, האהבה פורחת.
אני כן שמה שתי שכבות כל פעם כדי לקבל את המראה הדרמטי של ריסים ארוכים ומלאים, למרות שגם אחרי פעם אחת מתקבל מראה של ריסים ארוכים, שחורים ומופרדים.
- כמה דברים שחייבים להזהר עם המסקרה הזו, במיוחד לאלו שלא רגילים לעבוד עם מברשות גדולות, לנסות לנקות כמה שיותר חומר על המיכל, בפיה, לפני ששמים אותה, במיוחד בהתחלה שהפורמולה ממש דלילה.
- להזהר לא לשים יותר מדי שכבות כי היא כן מפילה את הריסים, שתי שכבות זה עוד בסדר, כשניסיתי לשים את השלישית קיבלתי מראה גושי במיוחד, לא מחמיא והריסים שלי התיישרו ונראו זוועה, בקיצור לא מומלץ לשים ממנה יותר מדי.
מבחינת ריסים תחתונים, צריך ללמוד להשתמש איתה בזהירות או פשוט להעזר במסקרה אחרת עם מברשת קטנה יותר.
עוד משהו שהפריע לי במסקרה הזו, זה שהיא לא עמידה בכלל. אני מרכיבה עדשות באופן יום-יומי, ומדי פעם אני דומעת במהלך היום. לא צריך יותר משתי דמעות וכבר אין זכר למסקרה בריסים התחתונים, ורואים גם הימרחות של שחור מהריסים העליוניים, אז אם יש לכן נטייה לדמוע, זו לא המסקרה בשבילכן.

*^* טיפ קטן- בדרך כלל כשאני משתמשת במסקרה עם מברשת גדולה, כדי לא ללכלך את העפעף אני קצת מטה את הראש אחורה, מסתכלת למטה ואז מניחה את המסקרה, ככה, לא משנה גם אם אני עושה מעין תנועה של עיגול הריס עם המברשת כלפי מעלה, העפעף לא מתלכלך והכל נראה נקי יותר.

Volume Glamour Max- Bourjois

והאחרונה.... ווליום גלאמור מקס של בורז'ואה בצבע שחור.
בדרך כלל לוקח לי זמן עד שאני כותבת את חוות דעתי על מוצר מסוים, אני אוהבת להשתמש בו תקופה מסויים לגבש עליו דעה ואז לכתוב הכל. את המסקרה הזו קניתי בביוטי סיטי ואני איתה כבר 4 ימים.
 המסקרה הזו מ-ע-ו-ל-ה. היא עושה את כל מה שאני אוהבת, מבלי שאני אצטרך להתאמץ ולהעמיס הרבה שכבות. הריסים נראים מושלם.
ניסיתי למצוא בה דברים שאני לא אוהבת, אבל פשוט אין. באמת אין.
הפורמולה שלה קצת יבשה, ואחרי הסקנדלאייז הכתומה לרגע חשבתי שכבר קניתי מסקרה ישנה. אבל לא, להיפך דווקא בגלל שהפורמולה שלה יחסית יבשה, ממש נוח לעבוד איתה, והיא לא מלכלכת.
למרות שהמברשת שלה גדולה, אפשר לשים אותה גם בריסים התחתונים ומראה מדהים, בלי לכלוכים בלי קיסמים, בלי כלום. פשוט כיף.
אני חייבת לשתף אתכן- יש לי ריסים יחסית ארוכים, וכשאני שמה מסקרה הם נראים מאוד יפה.
אתמול אחרי שחזרתי מהעבודה, נכנסתי הבייתה הסתכלתי במראה ולרגע לא האמנתי שאלו באמת הריסים שלי, שהם נראים ככה. זה היה נראה כאילו הדבקתי ריסים. אז הבנתי כמה המסקרה הזו באמת מעולה.

אני מקווה שנהניתן, אהבתן ושתמשיכו לעקוב.

*-* שתפו אותי על מסקרות אהובות עליכן, על צבעים מגניבים שניסיתן במסקרות ובכלל אשמח לתגובות שלכן

אתי :)

14 תגובות:

  1. המסקרה של בורז'ואה היא אחת האהובות עליי אי פעם, יש לי עוד אחת שלהם שגם היא ברשימת הפייבוריטס (כמעט מנצחת את ווליום גלאמור- רק קצת פחות עמידה).

    השבמחק
  2. הווליום גלאמור לגמרי מנצחת בשבילי עכשיו. איזה עוד אחת יש לך שלהם?

    השבמחק
  3. בניגוד אלייך אצלי בסדר החשיבות זה סומק ושפתון אח"כ מגיעה המסקרה. אין ספק שהמסקרות של לוריאל הן מהמוצלחות שיש בגזרה העממית - אני מאוד אוהבת את הטלסקופיק, היא מאריכה ומפרידה, מחזיקה כל היום ללא ההגדרה של עמידה.
    לגבי המסקרה של בורז'ואה - אני סקרנית איך ההסרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. משום מה עם הטלסקופיק לא הסתדרתי, אבל שמעתי הרבה ביקורות טובות עליה, אצלי היא לא עבדה..
      ההסרה שלה רגילה, שמעתי שקשה להסיר אותה ושהיא משאירה גושים, אני לא נתקלתי בזה, הסרה מלאה.
      אני מורידה אותה עם מים וסבון פנים שוטפת טוב טוב והכל יורד, לפעמים אני צריכה לשטוף שוב עם סבון רק כדי לנקות שאריות שחורות מתחת לעיניים וזהו

      מחק
  4. המסקרות של לוריאל באמת מצויינות, אבל כרגע אני מכורה קשות ל- Hypnose Doll Eyes של לנקום.
    את בורז'ואה ורימל לא ניסיתי, אבל בזכותך אדגום בהקדם את בורז'ואה :)
    ואת מוזמנת לביקור בבלוג שלי -
    http://mor-e-beauty.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. ההיפנוז כבר נמצאת בווישליסט די הרבה זמן, ואני חייבת כבר לקנות אותה..
      רימל לא כזו הצלחה ישר על ההתחלה, אבל בורז'ואה מושלמת!

      הבלוג שלך מהמם !

      מחק
  5. קניתי בשבוע שעבר את ה-Scandeleyes של רימל וממש אהבתי את האפקט שלה! אבל אני בהחלט אקח את עצתך ואתן לה לנשום/להתייבש לפני שאמשיך להשתמש בה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הרגשתי שהיא ממש דלילה, וכמו שרשמתי היה לי קשה קצת לעבוד איתה בהתחלה. אבל היא באמת נותנת מראה יפה :)

      מחק
  6. איכשהו אני מוצאת פוסטים דומים בינך לבין פיצ'ה היום. די משעשע!!
    הצטברו לי לא מעט פוסטים, ויש לי קצת זמן להוציא אויר אז אני "משלימה חומר קריאה"
    מצחיק שיש לי היום שני פוסטים כפולים על סמקים, שניים על מסקרות, שני פוסטים (אחרים) עם הסמקים של מייבלין (ועוד סרטון שמישהי שלחה לי שהן מוזכרות בו)
    ואני חושבת שהיו אפילו עוד הקבלות.
    בדר"כ זה לא ככה! מעניין מה קרה השבוע!!

    אני דווקא לא חובבת גדולה של מסקרות, לא ממש יודעת למה..
    אולי בגלל שהריסים שלי סה"כ די ארוכים ומודגשים (באופן יחסי)
    כך שאין לי "ציפיות יתר"

    אל תעלבי, אבל עם הניסיון שיש לך עם המסקרה של רימל אני פשוט הייתי זורקת אותה לפח..
    גם בלתי אפשרי למרוח, גם עם דמעה אחת מתפוררת לך, לא עמידה, אי אפשר לשים על הריסים התחתונים, יוצא יותר מידי חומר..
    פשי!!!!!

    המסקרה של בורז'ואה נשמעת נפלא! יתכן ואנסה אותה למרות שיש לי חצי סלידה לא ברורה ממוצרים של בורז'ואה
    איכשהו אילו שמהללים ומשבחים אני בסוף לא מסתדרת איתם..
    אבל מסקרה במחירים שלהם זה גרושים, שווה לנסות - כמו שניסיתי מסקרה (אחרת מהכתומה!!!) של רימל ואני מאוהבת בה לגמרי
    והיא עלתה בדיוק 35 ש"ח.. נקראת בישראל סופר אקסטרה לאש

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מסוגלת לחיות בלי מסקרה.
      ושל רימל, אני יודעת שהייתי צריכה להעיף אותה כבר ממזמן, אבל היא נותנת אפקט ממש יפה לריסים (למרות שמצאתי לה עכשיו את המחליפה של בורז'ואה), אבל אני עדיין משתמשת בה לימים קצרים שאני לא נמצאת בחוץ הרבה ואז היא ממש אחלה. וגם כבר 'למדתי' איך לעבוד איתה.

      בשביל מסקרה ב-35 ש"ח (!!!) אני מוכנה לנסות עוד של רימל, ומקווה להפתעה. למרות שדווקא מרימל אני לא כל כך מתלהבת

      מחק
    2. יש לי ניסיון עם בדיוק מסקרה אחת של רימל והיא עובדת לי נפלא :)
      יתכן והייתי נופלת במקרה על אחת אחרת שהיתה גרועה.. אין לדעת :) כנראה עניין של מזל. ודיילת באמת נחמדה שהמליצה לי עליה.

      מחק
    3. ואני כל כך שונאת דיילות! פשוט אי אפשר לתאר, אני מתרחקת מהסופר פארם ומהמשביר ומכל מקום שהן נמצאות, רק כדי לא להתקל בהן.
      אין מצב שאני אתקרב לדיילת אז הסיכוי שאני אתקל במישהי נחמדה אפסי. אבל יצא לך טוב עם המסקרה שהיא המליצה לך :)

      מחק
  7. האם המסקרה של בורז׳ואה נוזלת כשדומעים?
    כי אני ממש צריכה מסקרה אבל אני דומעת המון
    תודה
    נ.ב
    בזכותך משלוח מגניב בדרך אלי מmua 

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, המסקרה של בורז'ואה לא נוזלת. היא גם לא נגד מים, זאת אומרת, היא כן יורדת כשדומעים אבל לא בצורה מגעילה ולא צובעת את כל הפנים בשחור.
      בשבילי היא מעולה, גם כשאני דומעת לפעמים, אז אני לא מתלכלכת ממנה.

      תהני ותתחדשי מהמשלוח מMUA :) מה הזמנת?

      מחק

:)